Shrnutí sezony 2010 PRW racing team
Tato sezona se stala pro náš tým velkou změnou, protože jsme mimo osvědčených vozidel Honda Civic type R ve skupině N/3 začali připravovat nový vůz Mitsubishi Lancer EVO 9 ve skupině N/4 pro posádku Richard Kirnig-Jirka Hovorka/alternativně Martin Bartoš,Karel Hédl/. Spolupráce s touto posádkou začala již začátkem roku 2009, kdy tato posádka se zúčastnila sprintového mistrovství ČR s Hondou type R. Po úspěšném odjetí 5 sprintů si vyjeli mezinárodní licenci, která je potřebná k účasti na závodech velkého mistráku, tzv. MMČR. Následně se podařilo obstarat velmi dobře připravený vůz Mitsubishi EVO 9 od p.Loveckého z firmy Locar, a začali tento vůz provozovat. Sezona nezačala nejlépe, po dvou lehčích haváriích na Třebíči a na Šumavě přišlo postupné dostávání se do tempa v Lužických horách,Krumlově a Kopné. Po těchto uvodních soutěžích se naše posádka již zcela sžila z novým vozem a následovaly výborné výsledky v Krkonoších,na Bohemii, v Kostelci nad Orlicí /4.místo absolutně/ a na velmi těžké Barum rally /15.místo v rámci MMČR/. Sezona se zakončila dvěma sprinty v Jeseníkách a ve Vsetíně. Přechod na novou techniku proběhl pro náš tým na jedničku, protože za celou sezonu se nevyskytla žádná technická závada. Tento fakt byl pro nás všechny velmi potěšující a povzbuzující do dalších sezon.
Po postavení nového vozu Honda Civic type R se za volanty Hond se vystřídali v průběhu sezony čtyři posádky,vicemistr N3 pro rok 2009 Robert Vodička-Karel Hédl , dále Radim Ušela s Martinem Samohýlem, rakouská stálice Johhan Drapela-Auer Harald /alt. Martina Doutlik/ a novicové v našem vozu mistři N2 v roce 2010 Dan Vladyka s Igorem Norkem, kteří okusili jízdu pro ně s novým vozem. Také u Hond to byla bezproblémová sezona bez havárií a technické závady. O kvalitách japonských vozů Honda svědčí fakt, že od roku 2008 kdy tyto vozy provozujeme, absolovovaly cca 47 závodů a nikdy neodstoupily pro technickou závadu.
Za tento fakt vděčíme v týmu hlavně našim mechanikům ve složení Petr Pola, Marek Školnikovič v čele se šéfmechanikem Mirkem Pilařem, který je velkou oporou našeho týmu a již nyní se těšíme na novou sezonu 2011, která bude doufejme tak úspěšná, jako ta loňská.