Technika
HONDA Civic Type – R, EP3, sk. 8
- motor DOHC, i-VTEC,1998 ccm, výkon 232 PS / kroutící moment 221 Nm, řídící jednotka MUGEN Japan
- 6-ti stupňová krátká převodovka japan spec. se samosvorným diferenciálem JAS, stálý převod 6,33
- tlumiče Proflex EVO 3
- 17" kola O.Z. Racing
- pneumatiky Michelin, Matador
- hydraulická ruční brzda
- STACK dashboard, tripmaster
- vybava Sparco
HONDA Civic Type – R, FN2, sk. 8
- motor DOHC, i-VTEC, 1998 ccm, výkon 232 PS , řídící jednotka EURO 4 s dataloggerem
- nová 6-ti stupňová krátká převodovka se samosvorným diferenciálem JAS motorsport, stálý převod 6,33
- tlumiče Proflex EVO 4
- 17" kola Speedline
- pneumatiky Michelin, Matador
- hydraulická ruční brzda
- Aim- MXL Strada dashboard
- bezpečnostní rám Custom cages
- vybava Sparco
MITSUBISHI Lancer EVO 9 skupina 3
- převodovka KAPS, krátký nebo dlouhý stálý převod
- motor DOHC MIVEC, objem 1997 ccm, výkon 315 PS, kroutící moment 579Nm
- tlumiče Reiger poslední specifikace, aktivní rebound
- řídící jednotky motoru Pectel
- řídící jednotka diferenciálu Pectel
- 18" kola Speedline, brzdy Brembo
- pneu Michelin
- Coralba
- výbava Sparco
- v sezoně 2013 nově postavené auto, přestavba do nové karoserie, bezpečnostní rám VND