Shrnutí sezony 2012 PRW racing team
Opět vydařenou sezonu 2012 má za sebou celý tým PRW racing team. V této sezoně jsme zase provozovali dvojici osvědčených aut Mitsubishi Lancer EVO IX ve skupině 3 a Honda Civic type R skupiny 8. Našim posádkám se podařilo také dosáhnout pár velmi hezkých dílčích výsledků. Pro Richarda Kirniga a Jirkou Hovorkou v Mitsubishi začala sezona na Rallysprintu v Lužických horách kde obsadili 5.místo ve sk.3 /14 absolutně/ a pokračovala na Rallysprintu v Podkopné Lhotě, kde opět získali 5.místo. Nicméně v tomto případě to byla spíše smůla, jelikož od bronzového 3.místa je dělili pouhé 2 sekundy. Na konci května naše posádka také naskočila do kolotoče MMČR kde obsadila na Rally Český Krumlov 15 místo v absolutní kvalifikaci. Následoval rallysprint v Krkonoších, který byl pro kluky domácím podnikem a tudíž klíčovým závodem sezony. Neponechalo se nic náhodě a na autě se zrepasovaly takřka všechny věci, aby byl výsledek co nejlepší. Ten se také dostavil v podobě největšího úspěchu Kirniga s Hovorkou na českých tratích a to 2.místo ve skupině 3 a 8.místo absolutně. Tento výsledek byl podtržen ještě velmi hezkými časy v jednotlivých RZ, např. v 5 RZ druhým místem absolutně mezi plejádou vozů WRC a S2000. Že tento úspěch nebyl náhodný dokázala vzápětí naše dvojice na smutné Rally Bohemia, kde na první RZ nastolila stejné tempo jako v Krkonoších- 2.místo ve skupině a 6.absolutně. Ve výborném tempu pokračovali i na RZ2, po které stále drželi stříbrnou příčku ve skupině, bohužel známá nešťastná událost vystavila této rally stopku. Po neúspěšném sprintu v Kostelci nad Orlicí přišel vrchol sezony pro náš tým, a to domácí zlínská Barum rally, kterou kluci zdárně dokončují mezi velkou konkurencí na 22.místě absolutně. Na konec sezony jsme plánovali dva starty u jižních sousedů v Rakousku, kde se nám loni dařilo a velmi se nám tam líbí. Prvním závodem byla Rally Admont, která se koná v malebném podhůří Alp v severním Štýrsku a je zařazena do „velkého“ rakouského mistráku. Po úspěšném prvním dni se naše posádka ujala prvního místa ve skupině N, ale bohužel již na druhé RZ následujícího dne přišla chyba a velká havárie. V rychlejším úseku opustilo Mitsubishi trať a ve velké rychlosti narazilo čelně do betonové zídky. Kluci byli převezeni do místní nemocnice, kde lékaři konstatovali zlomeninu klíční kosti u obou závodníků a také poranění zad. Tímto okamžikem bylo jasné, že sezona pro kluky předčasně skončila. Z plánované obhajoby loňského vítězství v rakouském Leibenu sešlo, stejně tak i z posledního sprintu ve Vsetíně.
Za volatem Hondy Civic type R se vystřídalo během této sezony 7 různých posádek, z toho 5 zahraničních. Nejvíce závodů odjela stálice našeho týmu, rakušan Johann Drapela, který s naším týmem odjel již 10-tou sezonu za což mu děkujeme. Kvalitními výsledky se blýskly i další dvě rakouské posádky, a to Klaus Ostermann- Roland Wurm na Rally Leiben/ 1.místo sk.8/ a Thomas Regner- Witzmann Gottfried na Thayaland rallye/1.místo sk.5/. Na slovenských tratích se ukázali v dobrém světle také domácí posádky Peter Jurečka- Matej Beťko /1.místo sk.8 Rally Tríbeč/ a Peter Deák- Leskovjanský Štefan /2.místo ve sk. Rally Tatry/. Z našich jezdců to byli Martin Sopúch -Ladislav Greschner a Bronislav Kalus- Jiří Obručník. Opět se nám vyhnuly technické problémy a tak můžeme počítat již 67 závod bez technické závady v řadě.
Pro nadcházející sezonu 2013 chystáme dostavbu nového vozu Mitsubishi Lancer EVO IX ve skupině 3, které bude doufáme stejně kvalitní jako minulé Mitsubishi s kterým jsme absolvovali uplynulé tři bezproblémové sezony. Za tyto fakty vděčíme a chceme poděkovat našim mechanikům Petrovi Polovi, Marku Školnikovičovi v čele s šéfmechanikem Mirkem Pilařem.