Sezona 2013 začala pro náš tým hned po Novém roce, kdy jsme vyrazili na rakouskou Jänner rally s německou posádkou Armin Holz -Sebastian Giepel na Hondě Civic type R. Po bezproblémovém průběhu soutěže a všech vyhraných rychlostních zkouškách v rámci své třídy vybojovali zasloužené vítězství ve skupině 8. Po tomto úspěchu jsme si chtěli po hektické loňské sezóně udělat trochu zimní pauzy, nicméně opak byl pravdou. Ihned po Jänneru jsme se pustili do stavby nového Mitsubishi Lancer EVO IX sk.3 pro naši stálou posádku Richard Kirnig-Jíří Hovorka, jelikož staré Mitsubishi bylo totálně zničeno na posledním závodě sezony po velké havárii v rakouské ÄRBO rally Admont. Začátkem února přišla také nabídka na přípravu nového vozu a tak se na naší dílně objevil nový model HONDA Civic type R- FN2, rovněž ve skupině 8 pro posádku Martin Trojek – Mastacan Jan. Z tohoto syrového polotovaru se nám podařilo za dva měsíce vytvořit konkurence schopný vůz, na který byl pěkný pohled i díky povedenému designu.
Na začátku dubna již bylo vše připraveno na novou sezonu a tak jsme vyrazili na první závod Rally Vrchovina s dvojicí Hond. Tento závod nebyl zrovna povedený, protože posádka Martin Holek-Petr Navrátil musela po velmi dobře rozjetém úvodu odstoupit po lehčí havárii za 3.místa ve skupině. Poté následovala série rallysprintů v Lužických horách, Podkopné Lhotě, Krkonoších a Kostelci, kde jsme startovali převážně s dvěma nebo třemi vozy. Nejlépe se zde vedlo klukům na Mitsubishi, Ríšovi Kirnigovi se stabilním parťákem Jirkou Hovorkou. Po vlažnějším úvodu sezony, kdy se ještě projevily následky těžké nehody z Rakouska v podobě nejistoty a opatrnějšího jízdního stylu, domácí rallysprint v Krkonoších dal slabším výkonům zcela zapomenout. Posádka po výborném výkonu vybojovala 3.místo ve skupině 3 a také obhájila loňský velký úspěch ziskem 8.místa v absolutním pořadí. Podobný úspěch zaznamenali i v Kostelci 9.místem v celkové klasifikaci, kde si opět spravili chuť po nevydařené Rally Bohemia, v které havarovali. Po opravě auta sice mohli v závodu pokračovat v rámci super rally, nicméně bez nároku na body a hezký výsledek.
S druhým autem na těchto rallysprintech také startovala posádka Martin Trojek-Mastacan Jan. V případě Martina se jedná o nováčka na tratích rychlostních zkoušek, takže jediným cílem bylo sbírání zkušeností před dosaženými výsledky a poté získání mezinárodní licence potřebné k účasti v mezinárodním mistrovství ČR. Po odjetí předepsaného počtu rallysprintů pro zisk „velké“ licence se posádka již mohla zúčastnit zlínské Barum rally, kde však po jezdecké chybě v závěru soutěže smolně havarovali a museli odstoupit z průběžného pěkného 3.místa ve skupině 8.
Za volantech Hondy Civic type R se v průběhu roku vystřídalo vícero jezdců, převážně zahraničních. Vedle již zmíněného Armina Holze to byla opět stálice našeho týmu, nestor české a rakouské rally rakušan Johann Drapela, dále Ewald Gartner a v rakousku startující velmi rychlá posádka Klaus Ostermann- Roland Wurm. Z českých posádek můžeme jmenovat Bronislava Kaluse s Jiřím Obručníkem, Martina Sopúcha s Laďou Greschnerem, kteří se zúčastnili zbývajících rallysprintů sezony. Největším překvapením a zároveň potěšením pro náš tým byl návrat našeho zkušeného jezdce a zároveň kamaráda Roberta Vodičky. Tento pohodový plzeňan, který s naším týmem již absolvoval spoustu sezon se rozhodl po nucené finanční pauze opět posadit za soutěžní volant na Mikulášském rallysprintu ve Slušovicích, kde hned vybojoval stříbrnou pozici. Doufáme, že tato zkušenost nebude ojedinělá a objeví se s námi na některých závodech v nové sezoně 2014, která bude snad stejně úspěšná jako rok 2013, kde jsme opět nezaznamenali ani jednu technickou závadu u žádného z našich vozů. Za zmínku stojí již 85 závodů Hond v řadě bez technické závady. Za tento fakt vděčíme šikovným mechanikům Petru Polovi, Milanu Fišerovi a Honzovi Kratochvílovi v čele se šéfmechanikem Mirou Pilařem.